Det här med bloggen..

..alltså jag tycker det skulle va fett pinsamt ifall mina föräldrar skulle liksom börja läsa den & så.. därför är den lösenordsskyddad.

Men jag vet inte om jag kommer ha kvar den här.. Men ska ju starta en ny blogg. En blogg om politik. Kanske inte intresserar just er läsare men kan garantera att det finns många andra som vill läsa om de!

Iaf idag drog jag till sumpan träffade Felicia & Sara. Sen drog vi till hallonbergen & träffade Adam & Ibbe, den tredje kommer jag inte ihåg namnet på -.-'  Sen drog jag hem vid typ halv tio, eller...? Whatever.. nu är jag trött & ska kolla på ballar av stål. Puss

Juste, säger till er om mina nya blogg när den är uppe;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0